torsdag 16 januari 2014

Ekologiska kläder från Lappland


Jag är så intresserad av att hitta bra produkter till mitt barn, vilket vi alla är. Jag vill helst att det skall vara närodlat, bra producerat och helst svenskt. Här hittade jag på Sundsvalls julmarknad ett företag från Lappland. Jag har ju lite förkärlek för konsthantverk från vår norra del vill jag tillägga. Så jag blev så glad. De har jättefina bodys och dregglisar. Har också köpt deras olja för att smörja med och ha några droppar i badet så han inte blir torr. TOPPEN!! Blev också glad då jag fick en personligt svar i paketet vilket jag gillar. Hoppas fler hittar till Kläppi!! http://klappi.se/

Framför allt då det hittas fler och fler kemikalier i våra barns kläder, tvätta ALLTID nya kläder innan användning.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar